Regulamin

REGULAMIN

Postanowienia Ogólne

  1. W regulaminie stosujemy pojęcia, którym nadaliśmy określone znaczenie. Podajemy je poniżej.
  • Coloriko, sprzedawca, my – Coloriko  z siedzibą w Blachowni, przy ul. Mała 14, kod pocztowy: 42-290, wpisana do CEIDG Nip 9491469856 Regon: 151509152.
  • Klient, Kupujący, Ty – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym coloriko.pl. Może ona kupować w sklepie internetowym coloriko.pl po zarejestrowaniu się w nim lub bez rejestracji.  
  1. W regulaminie określiliśmy zasady, na jakich prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.coloriko.pl.
  2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy.
  3. Produkty ze sklepu internetowego coloriko.pl sprzedajemy w Internecie lub przez telefon
  4. W sklepie internetowym coloriko.pl nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
  5. Aby kupić produkt w sklepie internetowym, nie musisz się w nim rejestrować.
  6. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, masz obowiązek zapoznać się z regulaminem.

Przedmiot sprzedaży – co sprzedajemy

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronach WWW sklepu internetowego coloriko.pl.
  2. Wszystkie produkty w sklepie internetowym coloriko.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć rzeczy wolne od wad. [Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]
  4. Na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach WWW naszego sklepu.

Płatności – jak pobieramy opłaty za zakupy w naszym sklepie

  1. Ceny wszystkich produktów na stronach WWW sklepu internetowego coloriko.pl są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.
  2. Za zamówienie możesz zapłacić na kilka sposobów, zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Jeśli zamówienie dostarczymy Ci a) przez przewoźnika – możesz zapłacić:
    • przelewem (przedpłata),
    • elektronicznie przez dotpay (przedpłata),
    • gotówką (przy odbiorze),

 

  1. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ochrony środowiska, dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej.
  2. Gdy wystawiamy i przesyłamy faktury elektroniczne, gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  3. Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  4. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji lub składania zamówienia. O zmianie adresu e-mail powiadamiasz nas pisemnie. Jeśli zmienisz adres e-mail i nas o tym nie powiadomisz, korespondencję będziemy wysyłać na dotychczasowy adres e-mail. Będzie ona traktowana jako prawidłowo doręczona.
  5. Możesz zrezygnować z faktur elektronicznych przez zgłoszenie sprzeciwu dla otrzymywania dokumentu w takiej formie. Aby to zrobić, wysyłasz nam pisemne oświadczenie o rezygnacji. Możesz je wysłać:

          a) pocztą elektroniczną na adres biuro@coloriko.pl

          b) w formie papierowej na adres: Coloriko Beata Romaniewicz-Dutkiewicz ul. Mała 14, 42-290                Blachownia

Prawo do wystawiania i przesyłania Ci faktur elektronicznych tracimy od następnego dnia po dniu, w którym otrzymamy Twoje oświadczenie o rezygnacji z faktur elektronicznych. W takiej sytuacji będziemy wystawiać i przesyłać Ci faktury w formie papierowej.

 

Realizacja zamówienia oraz funkcjonowanie sklepu internetowego – jak sprzedajemy w naszym sklepie

  1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać poprzez witrynę internetową coloriko.pl. Możesz to robić na dwa sposoby:

          a) przez konto użytkownika – jeśli zarejestrujesz konto na stronie internetowej i zaakceptujesz regulamin,

          b) bez konieczności zakładania konta użytkownika – jeśli zaakceptujesz regulamin.

  1. Jako Klient naszego sklepu internetowego możesz:

       a) robić w nim zakupy i korzystać z indywidualnych rabatów,

       b) uczestniczyć w promocjach i konkursach,

       c) oceniać i opiniować produkty,

  1.  Zarejestrujesz się, gdy wypełnisz wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego.
  2. Po zarejestrowaniu się otrzymasz e-mailem odnośnik do strony internetowej, dzięki któremu aktywujesz konto. Aktywacja pozwala zalogować się do sklepu internetowego.
  3. Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka prywatności.
    [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]
  4. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji umowy sprzedaży, którą z nami zawierasz. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Swoje dane możesz zmieniać w panelu użytkownika. O zmianach w regulaminie powiadomimy Cię w komunikacie, który wyświetli Ci się na stronie logowania, kiedy pierwszy raz od zmiany regulaminu zalogujesz się na stronie naszego sklepu. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz zmian w regulaminie, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji kontynuujesz zakupy w naszym sklepie internetowym jako Klient niezalogowany lub niezarejestrowany na zasadach, które określa aktualny regulamin. Złożone wcześniej zamówienia realizujemy na zasadach, jakie określa regulamin, który obowiązywał podczas składania tych zamówień. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych osób, które korzystają z naszego sklepu internetowego.
  5. Zmiany regulaminu wchodzą w życie najwcześniej po 7 dniach od momentu, w którym udostępniliśmy zmieniony regulamin na stronie naszego sklepu internetowego – z zastrzeżeniem, że transakcje rozpoczęte przed wejściem w życie tych zmian realizujemy na dotychczasowych zasadach.
  6. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym:
    a) zapoznajesz się z treścią oferty danego produktu,
    b) dodajesz wybraną liczbę produktów do koszyka – jeśli są dostępne,
    c) wybierasz sposób dostawy lub odbioru produktu,
    d) wybierasz sposób płatności,
    e) podajesz dane do wysyłki produktu,
    f) zapoznajesz się z podsumowaniem zamówienia,
    g) składasz zamówienie.
  7. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 10 dni. Jeśli przez ponad 10 dni nie odbierzesz zamówienia, nie zapłacisz za nie lub nie będziemy mogli się z tobą skontaktować, żeby zrealizować zamówienie – anulujemy zamówienie.
  8. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na adres e-mail, który podasz w danym zamówieniu.
  9. Witryna naszego sklepu internetowego działa prawidłowo, jeśli:
    a) używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
    b) masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
    c) masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron. Są to minimalne zalecane wymagania technicznie, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.
  10. Kiedy korzystasz z naszego sklepu internetowego, nie możesz dostarczać treści bezprawnych. 7 14. W dowolnym momencie i bezpłatnie możesz usunąć konto użytkownika oraz rozwiązać umowę o świadczenie usług związanych z funkcjonowaniem naszego sklepu internetowego, którą zawarliśmy z tobą przy rejestracji Twojego konta użytkownika.
  11. Reklamacje na usługi naszego sklepu związane z działaniem Twojego konta użytkownika oraz działaniem sklepu internetowego możesz złożyć na adres: biuro@coloriko.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia, w którym ją otrzymamy.

Dostawa – jak dostarczamy produkty kupione w naszym sklepie

  1. Produkty zamawiane w sklepie Internetowym dostarczamy wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierzesz.
  3. Koszt dostawy zakupionych produktów sprawdzisz na stronie naszego sklepu.
  4. Umowę sprzedaży realizujemy od 3 do 10 dni roboczych. Kiedy sprzedajemy produkty, które wymagają personalizacji i są wykonywane na konkretne zamówienie przybliżony czas realizacji zamówienia określamy w e-mailu z naszego sklepu.
  5. Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Ciebie, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu produktu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie. Jednocześnie informujemy Cię pisemnie o Twoim prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na nasz koszt. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy, a my ponosimy koszt zwrotu rzeczy.
     [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]
  6. Kiedy odbierasz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpisujesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  7. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną.
    Uszkodzenia możesz zgłosić:
    a) w momencie odbioru – przewoźnikowi,
    b) w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki – drogą mailowąu
  8. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy Ci:
    a) spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz
    b) zgłosić uszkodzenie – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania drogą e-mailową
  9. Jedno zamówienie możemy rozdzielić na mniejsze przesyłki – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, się nie zmienia. Rozdzielamy go na poszczególne przesyłki. Jeśli zostanie anulowana część zamówienia, niezależnie od przyczyn korygujemy i zwracamy wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do anulowanej części zamówienia.